Jäseneksi

Ilmajoen Kulttuuriyhdistyksen jäseneksi liittyäksesi maksat vain jäsenmaksun  tilille FI65 1141 300011 3938. Viitteeksi oma nimesi.

- varsinaiset jäsenet 10€
- yhdistysjäsennet 30 €
- yritykset ja säätiöt 50€

Kulttuuriyhdistys informoi jäseniään tulevista tapahtumista sähköpostilla tai postitse lähetettävin uutiskirjein. Näitä lähetämme korkeintaan neljä kertaa vuodessa ellei yllättävää tarvetta ilmene. S-postisi ei siis täyty uutiskirjeistämme. Jos sinulla ei ole s-postia, kirjoita postiosoitteesi viestikenttään.

Jäsenenä:

- voit osallistua Ilmajoen kulttuurielämän kehittämiseen
- saada äänesi kuuluville tapahtumien ja tilaisuuksien suunnittelussa
- verkostoitua muiden kulttuuritoimijoiden ja kulttuurista kiinnostuneiden kanssa
- saat ajankohtaista tietoa kulttuuritapahtumista
- hankit elämääsi uusia kokemuksia!

Tietosi voit käydä täyttämässä painamalla TÄSTÄ. Kun maksusi näkyy tilillä, rekisteröimme sinun jäseneksemme.
Kiitos, että haluat olla mukana tukemassa toimintaamme ja kehittämässä Ilmajoen kulttuurielämää.

Tervetuloa mukaan tukemaan paikallisen kulttuurielämän kehitystä!

Ilmajoen kulttuuriyhdistys

Könnintie 4